torsdag 26. januar 2012

Odin

Her er en liten profil av Odin, min første Staffordshire bullterrier.
Odin er født den 27. desember 2008 og kommer i fra kennelen Harrystaff i Sverige, stamtavle navne hans er Harrystaff's Falcon Fighter.


Odin er en liten, men veldig kraftig staff og han er utrolig lydig og snill. Odin elsker å spise på ting, flakser, vedkubber, matskåler av plast, tøybamser osv. Når han var mindre måtte jeg hele tiden passe på at jeg ikke lot han være alene med ting ellers så ville det være oppspist på sekunder. Odin har også vært en del på utstilling og mangler bare storcertet for å bli Norsk Champion. Tidligere trente vi agility, men på grunn av at bilen min hele tiden har streiket har jeg ikke fått reist inn å trent så mye med han, for Odin er knall flink og rask!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar