søndag 22. januar 2012

Lett lastebil!

Jippi!!! På onsdag klarte jeg oppkjøring på C1- Lett lastebil! Så nå kan jeg kjøre lastebil eller stor bil med tillatt totalvekt på 7500kg!! Sensoren syntes jeg kjørte, som han sa selv, skam bra!! Og at jeg kjørte trafikksikkert og hadde god framkommelighet, så han var godt fornøyd! Jeg kunne ikke annet enn å smile resten av dagen :)

Her er lastebilen jeg kjørte, bildet er hentet fra Stord trafikkskole sin side, www.stordtrafikk.no:

Grunnen til at jeg har tatt dette sertifikatet er fordi vi har kjøpt oss en Ford Econoline, stor van, som vi skal bruke til å trekke bilcrossbilene med. Nå gjenstår bare å bestå oppkjøringen på C1E- lett lastebil med henger.
Bilde av vår Ford Econoline, gleder meg til å råne rundt i den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar