torsdag 26. januar 2012

Max

Her kommer en liten profil av Max, min første newfoundlandshund!
Max er fødd 13. mai 2007 og kommer fra Ohoi Newfoundlands, hans stamtavle navn er Ohoi's Cassius Clay. Max er en stor gutt, hele 70 kg tung og minst 160 cm høy når han står på bakbena. Han er en stor kosebamse og han kommer alltid og setter seg på bena mine og legger hodet mot magen min og vil ha kos. Jeg kan absolutt ikke motstå dådyr øynene hans så kos får han :)


Max har prøvd seg på litt agility, det gikk veldig bra i begynnelsen, men så fikk han for seg at han skulle hoppe på hinderene istedenfor over. Så vi har ikke trent det på en stund da jeg gikk veldig lei av å gå å plukke opp alle hinderene. Han har også vore litt i utstillingsringen, men ikke så mye, han har en CK fra utstilling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar