torsdag 26. januar 2012

Hengerlappen

Jippi!! I går hadde jeg oppkjøring på C1E- lett lastebil med henger og det gikk bra!! Jippi!! Jeg var utrolig stresset da jeg startet og jeg sleit voldsomt med å få på hengeren, men fikk den på til slutt. Så nå kan jeg endelig kjøre Forden med henger på:) Gleder meg!!

I dag har jeg vært syk og når jeg stod opp i dag var det bare 13 grader i stuen!! Iskaldt!! Jeg gikk ut for å hente ved og det blåste utrolig mye ute. Da jeg kastet noen vedkubber ned i trillebåren var det noe rusk så føyk rett inn på øye mitt!!! Kjempe vondt! Jeg klarte ikke å se noen ting og måtte bare gå i fra veden. Da jeg kom inn så jeg ingenting på øyet bare kjempe irriterende. Det er fortsatt irriterende nå, men når jeg sitter med hode på skakke er det bra, får håpe det gir seg utover kvelden for jeg begynner å få vondt i nakken, haha:)

Jeg får sitte her og synes synd på meg selv litt til:) Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar